A A A K K K
для людей із порушенням зору
Мигіївська громада
Миколаївська область, Первомайський район

Оголошення, ТОВ Бандурський олійноекстраційний завод

Фото без описуДодаток 2
до Порядку передачі документації для
надання висновку з оцінки впливу на
довкілля та фінансування оцінки
впливу на довкілля
(дата офіційного опублікування в Єдиному
реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру
з оцінки впливу на довкілля,
не зазначається суб’єктом господарювання)
(реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру
з оцінки впливу на довкілля,
для паперової версії зазначається
суб’єктом господарювання)
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БАНДУРСЬКИЙ 
ОЛІЙНОЕКСТРАКЦІЙНИЙ ЗАВОД»
(повне найменування юридичної особи, код згідно ЄДРПОУ або прізвище, ім'я та по батькові
код ЄДРПОУ 32390305
фізичної особи – підприємця, ідентифікаційний код або
серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від
прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно
повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання
55247, Україна, Миколаївська область, Первомайський район, селище Бандурка, вул. 
Центральна, буд. 40
тел. (05161) 6-06-06
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної
особи – підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи*.
Планована діяльність, її характеристика.
Планується реконструкція існуючого виробничого комплексу ТОВ «Бандурський 
олійноекстракційний завод» за адресою: Україна, Миколаївська область, Первомайський район, 
селище Бандурка, вул. Центральна, 40 та вул. Центральна, 40А, в т. ч. будівництво під’їзних
шляхів для обслуговування когенераційної установки потужністю 13,315 МВт з комплексом 
доочистки олії 
Планована діяльність передбачає виробництво рафінованої та дезодорованої 
соняшникової, ріпакової, соєвої та «міксів» олії з використанням сучасного високоефективного 
обладнання та технологій, які дозволять значно знизити енергоспоживання та негативний вплив 
на навколишнє середовище.
Технічна альтернатива 1.
Передбачається будівництво: 
• цеху безперервної рафінації та дезодорації соняшникової, ріпакової, соєвої, олії з 
двома лініями рафінації. Для належної роботи цеху передбачаються також градирні; ємності для 
зберігання жирних кислот; склад кислот та лугу; склад сипких витратних
___________________________ 
* Суб’єкт господарювання має право розглядати більше технічних та територіальних альтернатив.

матеріалів; навіс для тимчасового зберігання відпрацьованих матеріалів (перліт, глина) і 
відвантаження; станція розщеплення соапстоків для очищення скидів перед подачею їх на 
існуючі заводські очисні споруди; побутові, лабораторні та допоміжні приміщення; 
• цеху фасування (в будівлі цеху і на прилеглій території, крім приміщень з 
основними виробничими лініями розміщуються: склад допоміжних матеріалів; склад запчастин; 
склад змінних форматних частин; компресорна з дільницею підготовки повітря; система 
кондиціонування олії по температурі; вузол підготовки «міксів» олії, кабінети начальника цеху 
та комірників; інші допоміжні приміщення, конструкції та механізми);
• складу готової продукції (осередкового зберігання);
• складу витратних матеріалів (осередкового зберігання);
• дільниці зберігання рафінованої олії і сировини для її виробництва (ОБГРАФ);
• інфраструктурних об’єктів.
Планується до застосування обладнання фірми Andreotti Impianti (Італія).
Передбачається також модернізація існуючих очисних споруд і реконструкція існуючої 
насосної станції водяного та пінного пожежогасіння.
Технічна альтернатива 2.
В якості альтернативи розглядалось встановлення обладнання для рафінації олії компанії 
Farmet (Чехія).
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Планована діяльність буде здійснюватись на земельних ділянках, що належать 
«Бандурський олійноекстракційний завод» на правах оренди:
- площею 12,0 га за адресою: Миколаївська область, Первомайський район, селище 
Бандурка, вул. Центральна, 40 (кадастровий номер 4825486701:11:001:0001);
- площею 10,04 га за адресою: Миколаївська область, Первомайський район, селище 
Бандурка, вул. Центральна, 40А (кадастровий номер 4825486700:11:002:0002).
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Не розглядається. Територіальна альтернатива 1 є найбільш оптимальною для планованої 
діяльності, так як знаходиться у безпосередній близькості від майданчика основної діяльності 
підприємства.
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності
Реалізація планованих проектних рішень шляхом використання сучасних технологій та 
технологічного обладнання провідних європейських виробників дозволить забезпечити 
мінімальний вплив на навколишнє середовище. Позитивний соціально-економічний вплив 
очікується за рахунок створення робочих місць з офіційним працевлаштуванням фахових 
спеціалістів на період будівництва та експлуатації, поповнення бюджетів різних рівнів.
Планована діяльність може мати негативний вплив, пов'язаний зі збільшенням транспортного 
навантаження.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності 
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва, тощо)
Планується до застосування обладнання фірми Andreotti Impianti.
У цеху рафінації планується встановлення:
- лінії для рафінації соняшникової олії, виробничою потужністю 400 т/добу;
- мультикультурної лінії для рафінації соняшникової, соєвої та ріпакової олії виробничою 
потужністю 200 т/добу.
Очікуваний (орієнтовний) обсяг виробництва олії – близько 0,130 млн. т/рік.
Фасування олії передбачено проводити на повністю автоматичних фасувальних лініях з 
різним дозуванням:
- лінія 1 - 12000 пляшок/год.;
- лінія 2 - 5100 пляшок/год. – 6900 пляшок/год.;
- лінія 3 - 2400 пляшок/год. (для бутлів на 5 л) і 1700 пляшок/год. (для бутлів на 10 л);

- лінія 4 - 450 каністр/год. (для 10 л) і 340 каністр/год. (для 20 л).
Передбачене окреме зберігання витратних матеріалів (склад на 3000 палетомісць) та 
готової продукції (склад на 5496 т олії).
На дільниці ОБГРАФ:
- резервуари для зберігання різних видів олій на 8244 т;
- вузол приймання сировини з авто- та залізничного транспорту – олії різних видів в 
ОБГРАФ;
- насосна станція;
- станція наливу в автотранспорт;
- станція наливу (з вузлом комерційного обліку) в flextanks, в ІВС куби об’ємом 1000 л, в 
бочки по 200 л (DRUM).
Загальну чисельність працюючих на підприємстві планується збільшити до 404 чол. 
Режим роботи об’єкту – у 2 зміни цілодобово.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно діючого 
законодавства України.
Санітарно-епідеміологічні обмеження:
- по забрудненню атмосферного повітря - значення гранично допустимих концентрацій 
(ГДК) забруднюючих речовин на межі СЗЗ та найближчого житла, рівні граничнодопустимих 
викидів від технологічного обладнання, фоновий вміст забруднюючих речовин в атмосферному 
повітрі; 
- по забрудненню водного середовища – значення гранично допустимих скидів (ГДС) 
забруднюючих речовин у очищеній стічній воді;
- по забрудненню ґрунту – відсутність прямого інтенсивного впливу;
- санітарно-епідеміологічні обмеження - нормативи шумового впливу на людину.
Технологічні обмеження: дотримання правил пожежної безпеки, технологічних 
регламентів виробництва, дотримання правил поводження з відходами.
щодо технічної альтернативи 2
Екологічні та інші обмеження аналогічні технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 1
- дотримання санітарно-захисної зони (СЗЗ) відповідно ДСП 173-96.
щодо територіальної альтернативи 2
не розглядається через пріоритетність територіальної альтернативи 1.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1
Проведення землевпорядних вишукувань, екологічних та будь-яких інших досліджень 
виконуватиметься у необхідному обсязі відповідно до діючого законодавства України, з метою 
забезпечення раціонального використання природних ресурсів, а також забезпечення виконання 
охоронних, відновлюваних, захисних та компенсаційних заходів.
щодо технічної альтернативи 2
Аналогічно технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 1
Проведення інженерно-геологічних, екологічних та будь-яких інших досліджень 
виконуватиметься у необхідному обсязі відповідно до діючого законодавства України, з метою 
забезпечення раціонального використання природних ресурсів, а також забезпечення виконання 
охоронних, відновлюваних, захисних та компенсаційних заходів.
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядається через пріоритетність територіальної альтернативи 1.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1

клімат і мікроклімат – вплив планованої діяльності відсутній;
повітряне середовище – під час будівництва короткочасний вплив за рахунок викидів 
забруднюючих речовин при роботі спеціалізованої техніки, здійснення зварювальних, 
фарбувальних робіт, тощо. Під час експлуатації джерелами утворення забруднюючих речовин є 
заплановане до встановлення технологічне обладнання, в результаті роботи якого будуть 
виділятися забруднюючі речовини. При цьому рівень забруднення атмосфери не перевищить 
санітарно-гігієнічних нормативів. 
геологічне середовище – вплив планованої діяльності на геологічне середовище відсутній;
водне середовище – вплив планованої діяльності на водне середовище відбуватиметься за 
рахунок відводу стічних господарсько-побутових та виробничих стоків на існуючі очисні 
споруди з подальшим скидом до поверхневої водойми. Дощові води з майданчиків, доріг, та 
проїздів проходять очищення на сепараторах нафтопродуктів з коалісцентними фільтрами та 
окремим сорбційним блоком, умовно чисті дощові стоки – відводяться окремою гілкою, 
минаючи очищення, та скидаються до поверхневої водойми. Мережі дощової каналізації в місцях 
завантаження (перевантаження) готової продукції обладнуються сепараторами жиру;
ґрунти та земельні ресурси – тимчасовий вплив при проведенні будівельних робіт. 
відходи – у результаті планованої діяльності підприємства утворюються відходи, які 
тимчасово зберігаються у спеціально відведених місцях та по мірі утворення вивозяться 
спеціалізованими підприємствами для подальшого зберігання, оброблення, знешкодження, 
утилізації, повторного використання або видалення;
навколишнє техногенне середовище – в районі проведення запланованих робіт, відсутні 
об’єкти техногенного середовища, які можуть зазнати негативних впливів від планованої 
діяльності. Проведення робіт передбачено здійснювати при дотриманні вимог 
природоохоронного законодавства, що забезпечить ефективний захист навколишнього 
середовища, від понаднормативного впливу;
акустичне навантаження – рівень звукового впливу на границі житлової забудови буде в 
межах норми. Ультразвукове, електромагнітне, іонізуюче забруднення та вібрація не очікуються;
рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти та біорізноманіття – прямі та 
опосередковані загрози, які могли б сприяти порушенню рослинного покриву та впливу на 
флору, фауну і природно-заповідні об’єкти відсутні. Відсутні можливі ризики, спрямовані на 
порушення природного рослинного покриву та тваринного світу. Вплив на флору, фауну та 
біорізноманіття характеризується як екологічно відсутній;
навколишнє соціальне середовище – планована діяльність позитивно вплине на місцеву 
економіку через зайнятість місцевого населення на стадіях будівництва та експлуатації, а також 
у більш довгостроковій перспективі – у вигляді податкових надходжень до місцевого бюджету, 
через зайнятість технічного обслуговуючого персоналу. 
щодо технічної альтернативи 2
Аналогічно технічній альтернативі 1. 
щодо територіальної альтернативи 1
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля існують в межах виділених 
земельних ділянок.
щодо територіальної альтернативи 2
Не розглядаються через пріоритетність територіальної альтернативи 1.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності 
та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на 
довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України «Про оцінку 
впливу на довкілля»)
Планована діяльність ТОВ «Бандурський олійноекстракційний завод» відповідно до ст. 3 
Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» відноситься до другої категорії видів 
планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу 
на довкілля, а саме:
- п. 8 ч. 3 – харчова промисловість: виробництво продуктів харчування шляхом обробки 
та переробки: сировини тваринного походження (крім молока) продуктивністю виходу готової 

продукції понад 75 тонн на добу; сировини рослинного походження продуктивністю виходу 
готової продукції понад 300 тонн на добу (середній показник за квартал); молока, якщо обсяг 
одержаного молока перевищує 200 тонн на добу (на основі середньорічного показника);
- п. 14, ч. 3 – розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження 
планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої 
діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, 
капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-13 цієї 
частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, 
затверджених Кабінетом Міністрів України.
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в 
тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік 
держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу 
(зачеплених держав)
Транскордонний вплив відсутній.
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає 
включенню до звіту з оцінці впливу на довкілля
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до 
звіту з ОВД, визначається у відповідності зі ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на 
довкілля» № 2059-VIII від 23.05.2017 року.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній 
громадськості
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, 
отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на 
довкілля». Оцінка впливу на довкілля це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової 
інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості 
під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного 
впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що 
враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої
діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу 
на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість 
провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на 
довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для 
участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації 
інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії 
розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на 
довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом 
щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження 
і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь 
у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки 
впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом 
Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної

хвороби (COVID-19), спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, до повного його скасування та 
протягом 30 днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не 
призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про 
початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що 
підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-
сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, 
зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, 
обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки 
впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку 
впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля 
(зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та 
розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в 
Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом 
трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм 
підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання 
під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати 
частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі 
громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає 
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до 
звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності 
буде:
Дозвіл на виконання будівельних робіт
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається
Державною архітектурно-будівельною інспекцією України та інші дозвільні документи, які 
видаються органами державної влади та місцевого самоврядування відповідно до вимог 
чинного законодавства України.
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу 
досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу 
на довкілля, необхідно надсилати до
Управління екології та природних ресурсів Миколаївської облдержадміністрації, пр. 
Центральний, 16, м. Миколаїв, 54029; e-mail:[email protected]; тел.: (0512) 46-04-27, 
Контактна особа – головний спеціаліст відділу оцінки впливу на довкілля
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)Фото без опису

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь