Мигіївська громада
Миколаївська область, Первомайський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Поточний ремонт дорожнього покриття по вулиці Центральна від будинку № 26 до будинку № 37 в селі Романова Балка

МИГІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

 

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 (оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 року «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

1.

Інформація про замовника торгів

 

 

1.1

повне найменування

Мигіївська  сільська  рада Первомайського району Миколаївської області

1.2

місцезнаходження

55223, Миколаївська область, Первомайський район, с. Мигія,                          вул. Первомайська, буд. 50

1.3

Код за ЄДРПОУ

04376937

 

1.4

Категорія Замовника

I (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади)

 

Назва предмету закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)  Поточний ремонт дорожнього покриття по вулиці Центральна від будинку № 26 до будинку № 37 в селі Романова Балка Первомайського району Миколаївської області

 

 

Вид процедури  відкриті торги з особливостями

 

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі  UA-2025-04-09-011340-a

Розмір бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення визначений Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» за програмою (КПКВК 2210) відповідно до бюджетного запиту на 2024 рік.

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі 929 504,38грн. з ПДВ (Дев’ятсот двадцять дев’ять тисяч п’ятсот чотири  грн. 38 коп.)

Обгрунтування очікуваної вартості закупівлі: Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського            господарства      України      затверджена      примірна      методика             визначення     очікуваної     вартості     предмета     закупівлі     від 18.02.2020 №275, якою     передбачені     методи     визначення

очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:

  •  здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо;           
  • Шляхом звернення до підрядних організацій:

 

ТОВ «Стройбуд 58»;

ФОП Аветісян Л.Л..;

ТОВ «Дорбуд 777»

  • Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Термін надання послуг: до 10.05.2025 р.

Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості.

Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

  1. Детальний опис предмета закупівлі:

 

 

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі

 

Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження

Перелік документів та інформації  для підтвердження відповідності УЧАСНИКА  кваліфікаційним критеріям

 

     1.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій1, 2  згідно Технічної специфікації (Технічного завдання)

№ з/п

Найменування машин та механізмів

Кількість

Власна(-ий) або залучена на інших правових підставах: оренда, лізинг, надання послуг, тощо (вказати яких)

№, дата Договору, на підставі якого знаходиться в користуванні

(у разі такого)

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

   В учасника обов’язково мають бути включені до довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) наступні транспортні засоби (машини, механізми) у кількості, не менше ніж зазначено нижче:

  1. Грейдер/автогрейдер – 1 шт.;
  2. Автомобіль-самоскид – 1 шт;
  3. Коток дорожний – 2 шт.
  4. Асфальтоукладач – 1 шт.

В підтвердження інформації, зазначеної в довідці,  учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій  реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів. У разі, якщо машини та/або механізми не підлягають державній/відомчій реєстрації, учасником в складі тендерної пропозиції надається лист – пояснення з посиланням на норми законодавства. Крім зазначеного, якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, учасником в складі тендерної пропозиції надається оборотно – сальдова відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості та/або інвентарна картка основних засобів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу. Зазначене  стосується як власної, так і залученої техніки. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються:

- договори дійсні та чинні, протягом всього строку** виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (** договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, надання послуг та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг);

          - посвідчені акт(и) приймання-передачі Учаснику торгів (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);

- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.

У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити:

- посвідчену власником копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально);

- копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших осіб, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт (надання послуг) на весь строк за предметом закупівлі;

- копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).

У випадку подання Учасником копій договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».

Договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником мають бути засвідчені нотаріально.

3

Довідка про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) (далі - АБЗ)

Фото без опису

з/п

Місце знаходження АБЗ (адреса)

Марка/модель та тип АБЗ

Потужність АБЗ, т/год.

Зазначення приналежності*

1

2

3

4

5

 

 

 

 

 

*якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо).

           На підтвердження власного АБЗ учасник надає документи, що підтверджують право власності (свідоцтво на право власності або Витяг з реєстру нерухомого майна для стаціонарних АБЗ).

          В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:

- копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг (виконання робіт));

-копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);

- копію листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг (виконання робіт), що є предметом закупівлі.

          У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати:

- договір (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку надання послуг (виконання робіт), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);

- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку надання послуг (виконання робіт) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору; номер даної закупівлі).

          Учасник має надати копію чинного атестату виробництва, що видане компетентним органом (на відповідність асфальтобетонних сумішей  ДСТУ Б В. 2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015) на асфальтобетонний завод та чинний Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами з додатком (для асфальтобетонного заводу, інформація про який надана учасником на виконання вимог цієї Тендерної документації).

           Враховуючи властивості гарячої асфальтобетонної суміші, та відповідно до положень ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги» асфальтобетонні суміші повинні транспортуватися не довше ніж протягом трьох годин. В межах міста відстань транспортування таких сумішей повинна бути не більше 75 кілометрів, поза населеними пунктами по ґрунтових дорогах, дорогах з щебеню та бруківки - на відстань не більше 110 кілометрів, а по дорогах з асфальтовим або бетонним покриттям - на відстань не більше 150 кілометрів, в підтвердження чого Учасник надає гарантійний лист та схему маршруту транспортування асфальтобетонних сумішей на об'єкт.

4

Для підтвердження відповідності робіт/послуг вимогам чинного законодавства у сфері якісних стандартів, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надає чинний на дату подання пропозиції сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010) з підтвердженням органу сертифікації здійснення щорічного технічного нагляду (згідно умов сертифікату).

Сертифікат відповідності має бути виданий органом з оцінки відповідності на ім’я Учасника, акредитованим НААУ (у складі пропозиції надати атестат про акредитацію з повноваженнями у відповідній  сфері).

5

Надати лист-згоду з вимогами Додатка 4 (ч. 1) до цієї Тендерної Документації (Технічне завдання), де Учасник засвідчує згоду з викладеними там характеристиками предмету закупівлі та умовами надання послуг.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1

№ з/п

Замовник, адреса,

номер телефону

№, дата, предмет договору

Сума договору (грн)

Строк дії договору

Примітки

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

          Аналогічним договором буде вважатись договір(-и) на надання послуг з експлуатаційного утримання вулиць та доріг комунальної власності та/або інфраструктури у сфері дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в населених пунктах, укладений та виконаний протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі (надати не менше 3-х аналогічних договорів).

Сума вартості виконання аналогічного(их) договору(ів) окремо чи сумарно, повинна бути не менше 100 % від очікуваної вартості даної закупівлі.

Договір (договори) повинен (ні) бути виконаний (завершений) у повному обсязі. Виконаними (завершеними) вважаються лише ті роботи, які прийняті Замовником.

Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору(ів) Учасник надає:

- копію договору з усіма додатками та змінами до нього;

- довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму виконання договору;

- акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В) на суму виконання договору;

- лист-відгук від Замовника з інформацією про належне виконання договору.

У листі-відгуку(ів) Замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну, а також інформацію про якість виконаних робіт/надання послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, застосування/незастосування спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, раніше застосованих замовником відповідно до пункту 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України оперативно-господарських санкцій, а також посилання на номер закупівлі, визначений у системі Prozorro.

 

 

 

Всі документи подаються Учасником на фірмовому бланку Учасника (за наявності) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів та відбитка печатки Учасника (за наявності). У разі відсутності печатки (для фізичних осіб) документи завіряються підписом Учасника. Учасник не повинен відступати від даної форми.

 

1 У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.

2 Учасник може для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технічна специфікація

 

Поточний ремонт  дорожнього покриття по вулиці Центральна від будинку № 26 до будинку № 37 в селі Романова Балка  Первомайського району Миколаївської області

 


Ч.ч.

 
Найменування робіт і витрат
 

Одиниця
виміру

  Кількість

Примітка

1

2

3

4

5

1

Холодне фрезерування асфальтобетонного покриття із
застосуванням фрези, ширина фрезерування 1000 мм,
за глибини фрезерування 5 см

 м2

810

 

2

Перевезення сміття до 3 км

т

72,3

 

3

Улаштування основ та покриттів з піщано-щебеневих
сумішей оптимального гранулометричного складу
одношарових, товщиною 12 см

м2

810

 

4

На кожний 1 см зміни товщини шару основи та покриття
з піщано-щебеневих сумішей додавати або виключати
до норм 18-22-1, 18-22-2, 18-22-3 (до 15см)

м2

810

 

5

Улаштування вирівнювального шару з
асфальтобетонної суміші із застосуванням
укладальників  асфальтобетону (810м2)

т

97,2

 

 

 

Місце надання послуг: село Романова Балка Первомайського району Миколаївської області.

 

Ціна пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів та обсягів послуг, передбачених технічною специфікацією  (технічним завданням) .

Ціна пропозиції повинна бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021  № 281 (зі змінами) (далі по тексту - Настанова).  Ціна пропозиції Учасника  формується на підставі вартості підрядних послуг, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів тощо.

   В ціні пропозиції Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання обсягів послуг. Ціна пропозиції Учасника розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення  всіх видів та обсягів послуг по об’єкту, передбачених технічною специфікацією  (технічним завданням)  та поточних цін на них.

Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат Учасник  визначає за Настановою.

Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції Учасника обчислюються на підставі положень Настанови, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації - підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).

До складу ціни пропозиції Учасника включаються встановлені чинним законодавством податки, збори, обов’язкові платежі, не враховані складовими вартості будівництва. Розмір цих витрат визначається, виходячи з норм і бази для їх нарахування, встановлених законодавством.

Вид договірної ціни – тверда. Розрахунок договірної ціни  бажано здійснювати Учасникам у програмному комплексі АВК-5 (поточна редакція), в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення.

Договірна ціна, за яку учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з усіх видів, обсягів послуг, передбачених технічною специфікацією (технічним завданням), термінів їх виконання, технології виконання послуг, використання сертифікованих конкретних матеріалів, виробів і конструкцій та якості будівельно-монтажних послуг у чіткій відповідності до діючих нормативних документів щодо кошторисних норм, норм часу, методичних рекомендацій тощо, а також з дотриманням вимог технічної експлуатації будівельної техніки та безпечних умов праці.

Відповідно до пунктів 1, 2 розділу III «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (надалі Порядок), затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованого в Мін’юсті 11.11.2016 за № 1469/29599, при складанні договірної ціни Учасник здійснює розрахунок кошторисної заробітної плати.  Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати у договірній ціні здійснюється Учасником згідно з пунктами 3 та 4 розділу II Порядку, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості та  з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів.                                                                           

Розмір кошторисної заробітної плати обчислюється згідно із Настановою та враховує витрати на основну, додаткову заробітну плату, заохочувальні та компенсаційні виплати та відображається у прямих витратах відповідно до Настанови.

             

Учасник повинен надати послуги, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно правовим актам з питань дотримання вимог санітарних норм та охорони праці та навколишнього природного середовища (захисту довкілля).

Під час надання послуг необхідно застосовувати заходи із захисту довкілля, зокрема:

не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття;

під час експлуатації автотранспорту викид відпрацьованих газів не повинен перевищувати допустимі норми;

  не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях;

компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище.

Для виконання послуг повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосовуватися інші необхідні заходи із захисту довкілля.

Способом документального підтвердження Учасником застосовування зазначених вище заходів із захисту довкілля під час надання послуг є довідка, складена Учасником у довільній формі, в якій Учасник гарантує застосування цих заходів.

На виконання Законів України  «Про дорожній рух», «Про автомобільні дороги» та  Правил Дорожнього руху посадові особи, які відповідають за ремонт автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів, мостів, шляхопроводів, інших споруд, зобов’язані:

при виникненні умов, що створюють загрозу безпеці дорожнього руху, здійснювати заходи для своєчасної заборони або обмеження руху, а також відновлення безпечних умов для руху;

впроваджувати у повному обсязі заходи щодо безпеки дорожнього руху при здійсненні ремонту доріг, вулиць та залізничних переїздів; шляхопроводів, інших споруд;

позначати місця надання послуг, місця, де залишено на дорозі, вулиці, залізничному переїзді машини і механізми, будівельні матеріали тощо, відповідними дорожніми знаками, огороджувальними і направляючими засобами, а в темний час доби і при тумані - сигнальними вогнями, передбаченими діючими нормами;

по закінченні надавання послуг на дорозі, вулиці, залізничному переїзді негайно привести їх у стан, що забезпечує безперешкодний і безпечний рух транспортних засобів і пішоходів, та впорядкувати зони відчуження;

у разі забруднення проїзної частини доріг, вулиць, залізничних переїздів невідкладно здійснювати заходи для їх очищення і своєчасного попередження учасників дорожнього руху про загрозу безпеці руху, що виникла;

обладнувати їх технічними засобами регулювання дорожнього руху, тощо.

Технічні засоби спеціальні технічні засоби,  призначені для організації  та  регулювання  дорожнього  руху   (дорожні  знаки, інформаційні   табло,   дорожня   розмітка,  сигнальні  стовпчики, транспортні та пішохідні  огородження  різних  типів, світлофорне обладнання тощо).

Дорожні знаки мають перевагу перед дорожньою розміткою і можуть бути постійними, тимчасовими та із змінною інформацією. Тимчасові дорожні знаки розміщуються на переносних пристроях, дорожньому обладнанні або закріплюються на щиті з фоном жовтого кольору і мають перевагу перед постійними дорожніми знаками.

Дорожні знаки застосовуються відповідно до цих Правил і повинні відповідати вимогам національного стандарту.

            Дорожні знаки повинні розміщуватися таким чином, щоб їх було добре видно учасникам дорожнього руху як у світлу, так і в темну пору доби. При цьому дорожні знаки не повинні бути закриті повністю або частково від учасників дорожнього руху будь-якими перешкодами.

 

 

               Керівник або уповноважена особа (назва посади, прізвище, ініціали, підпис, відбиток печатки (у разі її використання) Учасника . МП

 

Якщо Учасник погоджується із вимогами та умовами, то такий Учасник підписує дане Технічне завдання, як підтвердження згоди з об’ємами та умовами виконання послуг.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь